Tisdag - effektiv

     2011-01-25 @ 09:50:04
Idag tänkte jag vara lite effektiv och köra och handla direkt efter frukost (2:a frukost för lill-prinsen), men sonen tokdäckade i min famn så han får väl sova en sväng innan vi beger oss. Jag planerar iaf att göra lite barnmat idag + en god köttfärsrulle. Mannen jobbar över hela veckan, så jag drar det tunga lasset... Dessutom måste jag plocka undan och dammsuga här hemma, för på fredag får jag besök av min fina MaryKay och hennes fina bebismage :) Så om jag känner mig själv rätt så fixar jag det på fredagförmiddag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det är nästan man saknar in egen bebismage, när man ser hennes fina;)Hälsa!!

2011-01-25 @ 20:19:49
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0