Söndag - kassett

     2011-07-17 @ 19:52:03
Vi har plockat ner min gamla stereo som jag fick i tidiga tonår... alltså för typ 20 år sen. Lill-prinsen gillar ju musik och vi har spelat hans Libero-skiva för honom. För nån vecka sen upptäckte jag att det satt ett kassettband i den och jag tryckte såklart på play. Ur högtalarna strömmade ljuvlig Anna-musik :) Musik som får mig att må superbra och vilja dansa loss. Det är allt från Sara Löfgren till Darude. Både långsamma låtar och snabba danslåtar. Idag efter kvällsmaten satte mannen igång musiken för att få lill-prinsen på bättre humör och vi dansade loss. Jag passade på att städa undan i köket och det kändes superskönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0