Torsdag - Oh My God

     2011-07-07 @ 14:49:35
Oh my god, oh my god, it´s such a wonderful surprise, I´m in love, i´m in love...

Trallar runt lite på The monikers schlagerdänga och förundras över min fantastiskt fina skötväska som jag hämtade ut på posten idag. Campadre hade ju en kampanj med Dadadoo-saker och jag kunde inte motstå denna bubbelgumsrosa lilla läckerbit som skrek till mig: Köp mig köp mig :) Den är sååå mycket finare än jag trodde att den skulle vara. Den kommer att vara perfekt att ha med sig ut på stan eller om man bara behöver ha med sig lite saker. Min andra skötväska är ju ganska stor, så den passar bra vid andra tillfällen :)


Hur snygg är den inte :)


Söta små band att knyta ihop de olika facken med


3 olika fack, 1 större i mitten och 2 mindre.

 
I ett av sidofacken finns det ett lite fack med blixtlås och ett nyckelsnöre. Det finns även axelrem och skötbädd till :)

En av de bästa grejerna med den är att jag betalde en 1/3 av priset *me like*

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Snyggt med turkost foder! Och modellen med. men färgen e inte för mig;)

2011-07-07 @ 20:16:36
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0