Fredag - öronsprut

     2011-06-17 @ 12:07:14
Jag har PMS så det sprutar ur öronen på mig. Jag är sur, tvär, väldigt lättirriterad och har nära till tårarna. Hela vägen hem från affären satt jag i bilen och irriterade mig och tänkte ut ett långt blogginlägg som jag skulle skriva. Men nu inser jag att det inte är jag, jag är inte sur, arg och irriterad i vanliga fall... med undantag för folk (kan man ens kalla dem det) som inte bältar sina barn ordentligt i bilen och de som kör toknära med bilen när de visst har lite bråttom. När folk ligger i röven på mig och sen gör idiotiska omkörningar på små vägar så hoppas jag faktiskt att de ska åka fast i en poliskontroll. Då hade jag kört upp bredvid rullat ner rutan och sagt "här gick det minsann lite för fort".

Men men, iallafall, där blev det lite gnäll ändå. Denna veckan har jag och lill-prinsen gått varandra lite på nerverna... det är inte hälsosamt att inte ha saker inplanerade och träffa andra människor... det tar vi lärdom av. Vi firar att det är fredag ikväll med att mannen tar med sig Gyrossallad hem *mums*. Imorgon får jag lite egentid när jag ska till Anouk på Barnvänligt-party. Något som jag oxå ser framemot är ett besök hos min LoMo nästa vecka. Då ska jag mysa bebis och tragga, tragga, tragga :)

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

kom och rensa luften:D:D:D

2011-06-17 @ 21:39:41
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0