Söndag - tips

     2011-06-05 @ 20:01:16
Igårkväll hade vi goda vänner här på grillat och altanhäng hela kvällen. Vi grillade helstekt gris, fast i bitar och till efterrätt gjorde jag Rabarbersemifreddo. Efterrätten var helt himmelsk och kommer nog att bli en sommarfavorit här hemma. En annan efterrätt som jag vill prova är Frusen fluffig polkagrispaj... den verkar ruskigt god.

Tänk att mannen min är hemma ännu en dag imorgon, känns bra :) Jag ska åka till Solhaga med svärmor och hennes svärmor (mannens farmor)... det behöver inhandlas lite blommor, även om mina pelargoner faktiskt överlevde frosten i början av maj... det tog bara 1 månad för dem att repa sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0