Torsdag - skaka rumpa

     2011-06-23 @ 21:40:32
Idag har vi varit på utflykt. Först blev det lunch i Hässleholm och sen spenderades eftermiddagen med LoMo och hennes 3 barn. Jag fick mysa med lille Stickan som blir 3 veckor på lördag och det var så mysigt. Lill-prinsen kröp mest runt och reste sig mot allt och inget. Rätt vad det var stod han med tjejerna vid datorn och skakade rumpa till Sean Banan.



Det bästa med dagen var nog ändå när jag och LoMo satt i varsin fåtölj med varsin liten kille i famnen och fixade en resesäng till mig utan att ens lyfta på våra små söta rumpor.

Imorgon är det midsommarafton. Vi ska spendera dagen/kvällen/natten hos goda vänner, äta midsommarlunch, göra en midsommarstång och sen blir det grillat på kvällen. Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: M

Åh vad härligt!



Vi ska hem till mina föräldrar på stor middag på kvällen, om det är fint väder på dagen ska vi en vända till Folkets Park. Maken har jour så vi kan inte ge oss på några större utfärder. :)

2011-06-23 @ 22:23:09
URL: http://marianordstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0