Lördag - sen sist

     2011-03-19 @ 13:44:55
Jag har fått mannens förkylning, sådär skoj. Idag har jag även lite feber, men den försöker jag ignorera. Igår kom min kära mamma på besök, vilket var väldans bra, för hon fick lite snabbt och lätt passa lill-prinsen medans jag körde svärföräldrarna till flyget. Lill-prinsen och mamma hade det superbra och jag tror att det var bra för båda 2 att umgås lite :) När jag sedan kom hem skickade mamma in mig till duschen oxå, det behövdes :)

I onsdags när jag och Anouk gjorde stan så upptäckte vi en ny affär, eller ny och ny... den var ny för oss eftersom vi bara trott att där var skor innan. Men där var ju så mycket mer än bara skor... massor med fina kläder och jag hittade Elodie details-nappen som jag letat efter ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0