Måndag - fiebre

     2011-03-21 @ 08:20:26
Idag bär lill-prinsen svampar
och ugglor för att fira att Knodd fyller 7 månader :)

Jag har varit vaken sen 3 inatt, huvudet sprängde och jag var helt täppt så jag la mig i soffan med Zeke (är hundvakt till svärföräldrarnas hund) och kollade på tv. Försökte sova igen vid halv 6, men det var lönlöst. Gick upp och hämtade tidningen och drack lite honungsvatten istället.

Lill-prinsen vaknade lite efter 7 och har nu fått gröt och sitter och leker. Idag blir det alvedon och smörgåstårta som håller mig igång tror jag. Lill-prinsen följde med sin faster och farbröder till gammelfarmor igårkväll och med sig hem hade han smörgåstårta till sina krassliga föräldrar. Jag tror att vi ska försöka oss ut på en promenad lite senare idag... en kort en... för att få lite luft och rasta Zeke.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hemskt söt tröja!

2011-03-21 @ 09:51:05
Postat av: Madde

Åh vad jag saknar den bodyn..hade den i stl 56;) Så fin!!

2011-03-21 @ 09:59:43
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha du är för jävla gullig! :D taaack. Hade också den där fast i lila i 68. köpa fler jaa



åh smörgåståra är den bästa medicinen;) kryy på

2011-03-21 @ 11:42:26
Postat av: Rebecca Radeklev

Åh de smörgåstårtan som är världens godaste=) Jag är avundsjuk!

Krya på er!

2011-03-21 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0