Onsdag - mumma

     2011-03-30 @ 21:15:15
Igår behövde jag lite matinspiration och gick igenom lite recept hos Towe... där hittade jag Lax med rödbetor och spenat. Provade att laga det ikväll och det var helt fantastiskt gott. Det blev en ehl del av "salladen" över, så den ska jag klämma till lunch imorgon :)

Lill-prinsen vår somnade lite efter åtta ikväll och jag är inte riktigt van vid det. Sa till mannen att det kändes som om jag oxå skulle lägga mig nu. Han svarade med att det är väl såhär det ska va. Självklart är det så, men om man i 7 månaders tid inte haft egentid på kvällen eftersom lill-prinsen inte somnat förrän typ nån gång mellan 22-00, så känns det väldigt konstigt att vara uppe efter att han har lagt sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0