Torsdag - tummen ur

     2011-03-31 @ 13:02:58
Ibland undrar man varför man inte tar tag i vissa saker. Hur svårt är det egentligen att ta telefonen och ringa det där samtalet? Just nu skyller jag lite på min hjärna, som inte varit helt ok på ett tag. Jag som brukar komma ihåg allt har helt plötsligt börjat glömma om jag tog min medicin (för 1 minut sen) eller om jag borstade tänderna precis. Är det detta som kallas att vara småbarnsförälder? Nåja, jag borde lära mig att skriva upp saker som jag ska göra, för jag kommer ihåg dem ibland, men glömmer dem lika fort.

Idag har jag iaf tagit tag i att ringa om julklappströjan till äldsta lillasystern (som var för liten och sen var slut) + att jag ringt en förskola och ska dit på besök nästa vecka. Försökte även få tag i en vän jag tänkt ringa länge, men hon är nog på jobbet, får försöka senare.


Kommentarer
Postat av: M

Jag älskar detta inlägg! Det är klockrent, jag är också heeeelt snurrig i bollen... :)

2011-03-31 @ 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0