Lördag - hundranitti

     2011-05-21 @ 21:59:45

Denna dagen började halv 6 imorse och har sen dess gått i 190. Vi körde till IKEA runt 9 och var hemma vid 2. Vi hittade massor till lill-prinsens rum och en hel del annat oxå. Allt står fortfarande i kassarna/kartongerna eftersom Bellis kom halv 3. Hennes kära föräldrar är i Götebrog och har sprungit Göteborgsvarvet idag. Så här har det verkligen varit fullt ös. Hon somnade äntligen vid halv 10 efter många försök att hålla sig vaken. Jag får väl snart gå upp och joina henne så att jag orkar med morgondagen. Det positiva är väl (hoppas jag) att hon inte vaknar lika många ggr som lill-prinsen på natten.

Jag återkommer med IKEA-inköp och recept på dagens goda lasagne när mer tid finnes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0