Lördag - röster

     2011-05-14 @ 23:44:09
Sonen sover i sin säng, mannen sover i soffan bredvid mig och jag sitter och surfar och tittar på när alla rösterna kommer in till Eurovision. Jag borde väl egentligen gå och lägga mig, men imorgon är det min tur att ha sovmorgon :)

Vi har haft en helt underbar dag i Växjö. Lill-prinsen bestämde att det var morgon vid halv 6 då blöjan var totalt överfull och läckte. Han var inte så intresserad av att sova vidare sen, så vi gick upp vid 6. Lekte lite, sen somnade han en stund i famnen innan frukost.

Mannen hjälpte till att fälla träd på Tinys tomt, dte blev mkt ved och väldigt ljust :). Jag tog det mest lugnt i solen, hade koll på lill-prinsen och traggade med Tiny :) Det bjöds på grillning x 2, promenad till affären och härlig vårluft. Lill-prinsen fick välling i bilen hem och somnade i höjd med Osby, samtidigt som Eurovision började på radion :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Rödbetor måste jag testa, det har jag aldrig gjort, men lite morot och palsternacka slänger vi med ibland - mycket gott! :D

2011-05-15 @ 10:32:01
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0