Måndag - ge tillbaka

     2011-05-09 @ 10:48:35
Jag har tidigare pratat om att börja ge blod eftersom jag fick blod efter min förlossning + att jag har den braiga blodgruppen O- som kan ges till alla.

Tv4 har ju haft en kampanj för att få fler människor att ge blod och hos Malou såg jag Erik Ståhl. Erik är uppväxt i kvarteret bredvid mitt  och är lillebror till en av mina klasskompisar i åk 1-9. Erik har en ovanlig blodsjukdom som gör att han behöver blod/blodplasma/blodplättar kontinuerligt. Den 20 maj är det 9 månader sen min förlossning och idag gick jag in på geblod.nu och anmälde mig.

Anmäl dig du oxå och ge blod till de som behöver.

Kommentarer
Postat av: Bess

Duktig Du är!!! Kramas

2011-05-10 @ 15:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0