Onsdag - sova????

     2011-05-18 @ 21:28:04
Åh, inatt ska jag sova... som jag känner att jag behöver det :) Vi fick ett sms från farmor när vi kom ut från bion (Pirates by the way, anouk), lill-prinsen hämtas imorgonbitti... så jag kan sova hela natten och duscha ifred imorgon innan han hämtas upp vid 7 - halv 8. Sen bjuder dagen på lite hemmafix, promenad och sovtid för lill-prinsen innan vi ska mysa med 2 av mina Rookisar, Anouk och Malin.

Igår var vi hos Storasyster och umgicks med danska vänner, bl a en liten tösabit som är 9 dagar äldre än lill-prinsen. Storasyster pratade danska eftersom M har svårt att förstå svenska. Jag hänger med bra när Storasyster pratar (hon bryter ju förmodligen en del på svenska), det är värre när de inhemska grötar på :) Lill-prinsen var överlyckliga när hans idol "storasyster" Bellis busade med honom. Och hon är överlycklig när nån tittar på henne hela tiden... en såkallad winwin-situation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0