Tisdag - mys

     2011-05-10 @ 21:04:17
Idag har vi varit hemma hos MaryKay och hennes fina 4veckors tös. Jag hade med mig världens godaste kycklingpaj + fyllt bröd som jag bakade igår. Vi spenderade hela dagen i uterummet och pratade massor massor. Lilltösen sov mest hela tiden och lill-prinsen lekte, åt och sov. Den sista timmen spenderade vi på en filt ute på gräset. Jag fick hålla mysiga lilltösen och det var helt underbart... tänk att lill-prinsen varit så liten.

Ikväll visade lill-prinsen lite av sina nya färdigheter... stå på alla fyra och hasa sig fram... han kom väldigt snabbt fram till soffbordet och höll balansen med en hand rotandes på hyllan under :) Dax att barnsäkra månne?

Kommentarer
Postat av: malin

Men gud vad han kan den där ;) Duktig kille! Tiden går så fort!

2011-05-11 @ 22:27:20
URL: http://mammalijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0