Måndag - VAB

     2011-11-21 @ 20:56:35
Imorse vaknade lill-prinsen med 39,1 i feber. Han har varit väldigt slö hela dagen och sovit 2 långa pass. Innan han fick kvällsvällingen hade han 40,0... min fina stackars lill-prins. Vi är hemma imorgon oxå och förmodligen onsdag om det fortsätter såhär. Innan lill-prinsens somnade för natten bar vi in hans säng i vårt sovrum, känns bra att ha honom nära i natt. Nu verkar det som om febern lugnat sig lite... var ute och kollade till honom och han kändes svalare.

Resultatet av dagens vabbande är en styck städad hall, jag vet inte när jag sist såg hela ytan på byråns ovansida :) Undrans vilket rum jag ska ta imorgon... kanske vardagsrummet??? Sen får det nog bli en maskin tvätt tvättad oxå. Ska även försöka hinna med och visa fynd från blingo-provkollektions-utförsäljningen jag var på igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0