Onsdag - 3:e

     2011-11-23 @ 10:45:25
Idag är det 3:e dagen med VAB, förmodligen blir det en 4:e imorgon. Jag börjar klättra lite på väggarna här hemma, men med en sjukling som vill vara nära när han är vaken så kan man inte göra så mkt annat än att titta på tv, surfa och läsa väldigt spännande böcker. Idag ska jag dock ta tag i lite saker när han sover eftermiddag.

Jag kollar bloggar och inredningsprogram och försöker få lite inspiration och jävlaranamma och fixa grejer här hemma. Hos Josefine hittade jag denna fina dekoration, jag ska minsann köpa ett fint rosa band och hänga upp i köket. I lägenheten vi bodde i innan hade jag en vajer uppspänd på väggen där diverse kort hängdes upp, men detta var ju smidigare och lättare att fixa. På måndag (28:e) är det för övrigt 2 år sedan vi flyttade hit, vilket då gör att på lördag (26:e) är det 2 år sen vi fick veta att det växte ett litet liv i min mage :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas han mår bra snart igen! Inte kul att vara sjuk..

2011-11-23 @ 12:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0