Söndag - uppsägning

     2011-11-13 @ 08:46:01
Min rygg har sagt upp sig... med ingen varsel överhuvudtaget. Normalt brukar man väl ha en 3 månaders uppsägning... men inte när det gäller ryggar... uppenbarligen...

I fredagsförmiddag kände jag av en lätt smärta i ryggslutet, den kändes lite mer när jag gick in och ut ur bilen efter jobbet. När jag vilat en stund på soffan på eftermiddagen, och jag skulle gå och hämta lill-prinsen som vaknat efter vilan, så insåg jag att detta nog inte var vanligt ryggont.

Jag ringde in förstärkning och svägerskan + svärmor kom till undsättning och tog hand om lill-prinsen, då jag inte kunde böja mig eller lyfta och bära. Igår hjälpte min mamma till hela dagen, så mannen kunde hjälpa sin pappa i skogen. Idag känns det värre än innan, det är även jobbigt att sitta och jag blir riktigt trött i ryggen när jag varit uppe en stund. Imorgon blir det samtal till vårdcentralen... frågan är om det är vanligt ryggskott eller något annat.

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch det låter inte bra! Hoppas det släpper snart och inte är nåt allvarligt. Kram

2011-11-13 @ 10:53:37
Postat av: M

Hoppas på vanligt ryggskott. Ryggont är ju så där kul... :/ Krya på dig, Anna!

2011-11-14 @ 07:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0