Torsdag - tv???

     2011-11-24 @ 20:11:57
Mannen är iväg och försöker fixa sin farmors nya tv och med sig har han vår box. Detta betyder att jag inte får Drömmen om ett barn inspelat. Det programmet är en av mina favoriter just nu och jag gråter varje gång jag ser det, ibland av sorg och ibland av glädje. Jag väntar och längtar efter att få träffa de 2 små underverken som beräknas titta ut i februari 2012. Våra vänner ska bli föräldrar i början av februari och mannens syster med sambo i slutet av februari. Jag hoppas att det kommer fler bebisar 2012, några kanske redan gror och andra är bara en glimt i ögat ;)

Imorse klättrade jag lite på väggarna här hemma så jag och lill-prinsen tog vårt pick och pack och körde till Storasyster. Jag fick lite vuxet sällskap och lill-prinsen hittade lite nya leksaksfavoriter, fast det var väldigt viktigt att hålla sig nära mamma. Efter lunch packade vi ner lill-prinsen i vagnen och begav oss ut på 7km´s rundan. Det blev väldans svettigt och Storasyster fick ta vagnen och jag önskade att slingan skulle ta slut nån gång. Lill-prinsen är inte riktigt på topp ännu, så jag tog beslutet att vara hemma imorgon oxå.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas också på många bebisar nästa år =) Vet du, nu är det bara tio veckor kvar. Vart tog tiden vägen? Lite läskigt är det allt..

2011-11-25 @ 01:16:42
Postat av: M

Hmm... ;)

2011-11-25 @ 15:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0