Fredag - gräsänka

     2011-10-14 @ 13:52:23

I eftermiddag åker mannen på samkväm med jobbet över helgen... så jag och lill-prinsen får klara oss själva. Jag har minsann köpt hem lite godsaker som jag ska knapra på när lill-prinsen somnat ikväll och imorgon ska vi åka till Storasyster och spendera natten där. Tror minsann att det blir lite vin och en massa tjejsnack :)

Lill-prinsen trivs väldans bra på sin förskola och varje gång jag hämtar honom får jag höra en massa beröm om honom... det värmer verkligen i mammahjärtat. Idag var det bästa fredagen då jag hämtar honom redan 12... han somnar som en stock efter typ 1 minuts bilkörning. Han sover fortfarande i sin säng och jag passar på att surfa och kolla på tv... det slinker även ner en och annan Ballerina-pepparkaka.

Vintern har kommit till skåne... 2 morgnar i rad har vi skrapat rutorna och igår åkte vinterskorna på lill-prinsen. Det behöver verkligen sorteras bland alla lill-prinsens avlagda kläder... just nu ligger de bara i plastpåsar uppe i ett av gästrummen. Kanske ska samla ihop lite till den kommande kusinen? Jag skulle vilja ha sådana här kassar från IKEA... nån som ska dit?


DIMPA Förvaringsväska, transparent Längd: 65 cm Djup: 22 cm Höjd: 65 cm


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja tack! :-)

2011-10-14 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0