Måndag - 400

     2011-10-03 @ 20:01:22
I lördags var jag i min systers hemort på Barnloppis, alltså en loppis med barngrejer, inte en loppis som säljer barn ;).  Jag hade en budget på 400kr och överskred den inte. Jag är väldans nöjd med vad jag fick för de pengarna. Mitt första inköp var vinterskor, fodrade gummistövlar och en Didrikson-overall... för detta fick jag ge 200kr.



Sen hittade Storasyster en gunghäst och en "bil" man kan sitta på. Jag stod över gunghästen, men grabbade tag i bilen och en spann full med duplo. Detta fick jag ge 90 kr för.

För de sista 110kr fyndade jag loss lite bland blingo-kläder och annat som jag hjälpte till att sälja. När det var slut fick jag även 3 par skor i större storlekar *tack*. Så summa summarum är jag sjukt nöjd med min barnloppis- premiär.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nästa år får du ta med mig så jag med kan göra lite fynd =)

2011-10-04 @ 09:42:51
Postat av: Diana

åh niiiice!!:D

2011-10-05 @ 22:27:22
URL: http://anouk.blogg.se/privat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0