Måndag - fiebre

     2011-10-10 @ 13:55:42
I fredags när jag hämtade lill-prinsen hade han feber, så helgen har gått i sjukdomens tecken. Det har varit massa mys, gnäll, dregel och mat-trugande. Idag har han ingen feber, men jag tycker inte riktigt att han är sig själv och han har inte ätit jättebra... så vi får se hur vi gör imorgon.

I lördags hann jag med en snabb sväng inom barnloppisen i Tollarp, inhandlade överdragsbyxor till våren och en leksaksgräsklippare :) Igår blev det en tripp till Hässleholm för firande av Älvan som fyllde 5 år. De tyckte att det var tråkigt att inte lill-prinsen följde med... men jag fick duga ;) Jag fick även höra av Bellis att jag har 2 barn, jag och Storasyster undrade lite hur hon tänkte då och då sa hon: - "Ja, du har ju lill-prinsen, och så har du mig." Gullunge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0