Torsdag - anfall?

     2011-10-20 @ 11:59:34
Sitter här i soffan under en filt och försöker komma underfund med vad som egentligen hände i min kropp i morse. Allt var frid och fröjd, jag och lill-prinsen åt frukost, en ganska rejäl för min del eftersom jag skulle lämna blod innan jobbet. Men när jag satt i soffan med lill-prinsen i famnen för en lite powernap innan vi skulle köra till förskolan så blev jag plötsligt jätteillamående och fick superont långt upp i magen (strax under där revbenen går ihop). Jag ringde mannen och han avrådde mig från att ge blod, så jag ringde dit och avbokade tiden. La mig på soffan, men det gick inte över... fick andas födabarn-andetag när kramperna kom. Efter att ha pratat med mannen igen bestämde jag mig för att stanna hemma från jobbet och att lill-prinsen skulle vara några timmar på förskolan.

Både min jobbarkompis och en av pedagogerna på lill-prinsens förskola tyckte att det lät som ett gallstensanfall och efter att ha googlat det så är jag nog ganska övertygad om det oxå. Nu känns det bättre... om än lite "öm" i magen. Jag vilar och läser skvallertidningar och snart måste jag fixa lite lunch att få i mig. 


Kommentarer
Postat av: Marie

Usch låter inte alls bra!

Du får säga till om vi ska skjuta på middagen. Helt okej om du/ni inte är helt krya.

Kram

2011-10-21 @ 00:38:27
Postat av: anna

Här skjuts det inte på nån middag, jag mår bra nu :-) ska ju fixa med efterrätten ikväll.

2011-10-21 @ 06:38:04
URL: http://anapanasiti.blogg.se/
Postat av: Diana

Men fy vad obehagligt. krama

2011-10-21 @ 08:24:31
URL: http://anouk.blogg.se/privat
Postat av: Marie

Vad bra! =) Ska bli spännande att testa efterrätten. Och middagen också för den delen för vi har aldrig gjort den innan.. Lite experiment imorgon.

2011-10-21 @ 23:15:19
Postat av: Malin

Men uuuuusch, fy vad trist :( Har du mått bättre sen? Kram på di

2011-10-23 @ 20:17:40
URL: http://mammalijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0