Fredag - long time no see

     2011-09-30 @ 21:43:14
Som ni kanske märkt har det inte hänt så mkt här på sistone. Jag har haft noll blogglust och fokuserat på hem och familj. De senaste 2 veckorna har lill-prinsen inskolats på förskolan. Mannen har tagit största delen av inskolningen och det har gått jättebra. I onsdags och igår var jag föräldraledig och fick följa med. Jag skulle lätt kunna vänja mig vid att vara hemmafru... det är ok för mannen bara jag får ekonomin att gå ihop... det är ju lite värre med det.... så där sket det sig.

På måndag går jag ner och jobbar 75% och det känns jättebra. Jag får tid för lill-prinsen 2-3 eftermiddagar i veckan + att det blir lugna morgnar 2-3 dagar.

Något annat som är såååå kul är att det ska födas 2 bebisar i februari-mars nästa år. Ja, inte av mig då utan av 2 nära vänner. Jag glädjer mig så för deras skull och hoppas att 2012 bjuder på många fler bebisar :)

Förresten... min fina pappa fyllde 60 år i onsdags och imorgon blir det fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0