Måndag - abstinens

     2012-04-16 @ 19:46:10
Idag är den första dagen på resten av mitt liv... så jag tänkte att lite abstinens skulle inte sitta helt fel. Den senaste tiden har det blivit godis nästan varje dag... det har alltid funnits nåt hemma och det har varit väldigt lätt att bara trycka i sig lite. Men nu är det andra bullar som gäller, inget godis måndag-torsdag (ev. även fredag).

Jag är lite av en periodare när det gäller godisätandet. När jag väl sätter ner foten så klarar jag det galant... men den här abstinensen är inte rolig. Åh vad gott det hade varit med lite godis nu... men det får bli virka och tv istället.

Kommentarer
Postat av: Miian

Oh vad duktig du är om du klarar dig utan godis,försöker

Göra detsamma!

Mår inte bra av att vara sockerberoende-men det är ju såååå gott

:-)

Lycka till!!!

2012-04-19 @ 17:07:36
URL: http://sodershojder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0