Lördag - mot hösten

     2012-08-25 @ 20:23:12
Lycka är att gå igenom en drös med kläder/skor och upptäcka att det finns skor som passar lill-prinsen nu. Hans gympadojjor är på gränsen till för små och kommer nu att läggas upp i växalådan för den lill*. Fyndade även overaller i stl 92 och vinterskor som jag tror kommer att passa senare i år. Något jag saknar är en overall i stl 98, för jag tror inte att 92:orna räcker hela vintern.
Förra veckan utnyttjade jag en 50% kod hos Ellos och beställde höstskor från Kavat. Hämtade ut dem idag och de är verkligen superfina. Lill-prinsen tittade på dem och sa "Ejjja". Hmmm, undrar om han tycker att han får ärva väldans mycket av sin kusin ;) Mitt svar blev; Nej, de är nya, det är ingen som har haft dem innan dig :)



Imorgon vankas det barnloppis och jag ska sälja av lite grejer. Det var verkligen bra att gå igenom skor/ytterkläder och se vad jag kan sälja av och vad som finns i kommande storlekar. En del ytterplagg kommer ju inte att passa den lill* pga att lill-prinsen är en sommarbebis och lill*n blir en vinterbebis.

Det har även kommit en ny vagn till hushållet. En Brio race från Älvan och Myran. Provkörde den idag och min andra vagn är smidigare att köra men denna blir perfekt för lill-prinsen nu + att den är lättare för mig att ta ut och in ur bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0