Lördag - igen

     2012-12-29 @ 16:48:21

Så var det dax igen, åkte in till förlossningen igår med tryck över bröstet. Fick stanna kvar på observation över natten men skickades hem idag. Syster var med nästan hela tiden så att mannen kunde vara med Lill-prinsen som inte alls gillade att mamma skulle till doktorn igen.

Har ställt in födelsedagsfirande imorgon och ska ta det lugnt nu. Skitjobbigt när man ser allt som behöver göras härhemma + en son som testar allt. Varken mitt tålamod eller min ork är på topp och det är riktigt jobbigt att förlita sig på andra. Men det är kanske nyttigt att inte alltid fixa allt, vem vet...

På måndag väntar nyårsfirande med vänner, får se om jag lyckas klämma mig i nån klänning i garderoben, nya strumpbyxor har jag iaf :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0