Lördag - surprise

     2012-12-15 @ 19:42:03

Idag åkte jag och Lill-prinsen till storasyster & bellis för en slappdag. Barnen lekte fint och vi traggade på när det knackade på dörren och in kom nära och kära för en babyshower för lilla mig. Jag blev jätteöverraskad och väldigt rörd över att de fixat detta för mig. Grät minsann en skvätt innan jag lyckades samla mig.
De hade fixat mat, ostbricka, fika, tårta, presenter och lekar. Favoritleken var helt klart gissa bajset... 4 bebisblöjor var inkletade med 4 olika chokladsorter. Det såg väldigt verklighetstroget ut och det tog emot att lukta. Några vågade tom smaka, men där gick min gräns.
Tårtan var en prinsesstårta till vår lilla prinsessa.
Nu ligger jag helt utslagen i sängen och gläds åt vilka fantastiska människor jag har i mitt liv.

Tack från djupet av mitt hjärta för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0