Söndag - hemma

     2012-12-23 @ 21:00:42
 

 
Härligt att vara hemma efter nästan 4 dygn inlagd på förlossningen. Åkte in i tisdagskväll med ont/tryck i bröstet, snabb puls och andfåddhet. Läkarna misstänkte lungemboli (propp i lungan) och jag gjorde massa undersökningar och fick syrgas. Men efter att ha fått ta sprutor varje kväll så kom de fram till att det förmodligen inte var det och när jag klarade mig fint utan syrgas så fick jag åka hem. Tar det lugnt här hemma nu, vilar massor. Har några julklappar kvar att slå in, men annars är vi redo för julen tack vare fina människor runt omkring oss som hjälpt till.

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh :( vad hemskt men skönt du mår bättre!! Ta hand om dig och ha en GOd JUL <3 kram

2012-12-24 @ 13:08:23
URL: http://madeleneaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0