Tisdag - 1-4

     2012-12-26 @ 09:41:00

Försöker blogga lite från min i-Phone nuförtiden, men appen vill helt plötsligt inte lägga in bilder. Försökte även via websidan på mobilen, men då la den bara in en gammal bild hela tiden... lite trött blev jag på det. Så detta inlägg skrevs igår... men nån bild kan jag inte bjuda på för tillfället.

 

Då var vi på julfirande nr 3 denna jul, imorgon väntar 4:e och sista. Min ork är rätt begränsad och med en son som testar gränser hela tiden är det ingen höjdare. Bjuder er på en bild från det 2:a julfirandet hos mannens faster Igårkväll. Lill-prinsen blev först rädd för tomten men efter en stund hjälpte han till att dela ut paket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0