Tisdag - andfådd

     2012-12-04 @ 16:53:21

Mitt flås är sämre än sämst, jag flåsar som en otränad maratonlöpare för minsta lilla. Skönt med 2 timmars vila efter jobbslut innan lill-prinsen hämtades hem. Jag är så glad att jag valde att ta ut halva föräldradagar nu den sista månaden jag jobbar.

Vädret ute är underbart, som ett riktigt vinterland med snö överallt. Det har både sina för och nackdelar med att bo på landet. En fördel är att det inte blir så slaskigt som i mer tätbebyggt område, samtidigt som nackdelen blir att vägarna kan bli lite svåra att ta sig fram på. Smala vägar + snö + idiotiska bilförare är en ekvation som inte riktigt går ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0