Torsdag - miljöskadad

     2012-02-09 @ 20:19:34
Älskade lill-prinsen har nog blivit lite miljöskadad av djuren i hemmet. Vi har ju 3 katter (varav 2 är inne emellanåt), dessutom har vi svärföräldrarnas hund härhemma och han går inte alltid ihop med katterna. Häromdagen uppmärksammade jag när lill-prinsen morrade åt katterna och kröp in under skänken efter Findus.  



Livet rullar på och det känns lite som om att man lever i en bubbla. Orken till att göra saker finns oftast inte och när väl lill-prinsen sover kryper jag hellre upp i soffan. Men det gäller att passa på när orken faller på... då hinner man mycket.

Igår hämtade jag hem en febrig kille från förskolan och natten var inte så skoj. Han var vaken mellan 1 & 3 och sen tyckte han att det var morgon vid 5... det tyckte inte jag. Dagen har mest spenderats i soffan, vi har myst, myst och myst. Dessutom har lill-prinsen lärt sig att säga farfar, vilket gjorde mig lite lätt gråtfärdig faktiskt. Jag hoppas så innerligt att hans farfar ska få höra honom säga det.

Imorgon flygs lill-prinsens farfar till Malmö, vilket känns väldigt skönt. Då har vi honom närmare oss och svärmor behöver inte vara borta från resten av sin familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0