Lördag - Andy´s

     2012-01-07 @ 13:22:50
Imorgon ska vi på familjeutflykt till Andy´s lekland. Ska bli mysigt att ha en dag ihop alla 3. Denna julledigheten har det inte varit så mycket ledighet för min man. Dels har han haft mycket på sitt vanliga jobb och när han inte har arbetat har han varit på förskolan och jobbat.

Lill-prinsen snabbinskolades i veckan på sin nya förskola och det gick hur bra som helst. Det känns bra i mammahjärtat att han trivs och han är så fantastiskt duktig på att prata. Jag är sjukt imponerad över hur många ord han kan. Häromdagen gick han ut i köket och efter en stund började han gnälla. Jag gick dit och han stod och sa: - Kaaaat, kaaaat (katt). Trodde att han menade Prinsen för han hade varit i köket innan, men han fortsatte säga Kaaaat, Kaaaat och pekade på dörren till tvättstugan. Jag öppnade och mycket riktigt så satt det en katt där, Findus ville visst inte vara ute i sovrummet mera utan hade krafsat på dörren och det hade lill-prinsen uppmärksammat.

Igår körde vi till Storasyster där även Mamsen och Småsystrarna var. Hade en jättemysig dag och lill-prinsen blev klippt. Han var fullständigt vansinnig, men klippt blev han. Det hade kunnat bli snyggare, men vi ville inte utmana ödet.


Lill-prinsen åker grävmaskin med sin pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0