Söndag - plast i alla dess former

     2012-01-22 @ 17:35:36
Förra söndagen åkte jag till Storasyster, fick en liten paus från hektiska livet och gick på Tupperware-party. De har en hel del saker man verkligen inte behöver, men även bra grejer :) Jag inhandlade lite burkar och en box till våtservetter. Ett annat tips jag har till småbarnsföräldrar är denna braiga doserare för ersättnings- eller vällingpulver. Här hemma använder vi den varje dag + att den är toppen att slänga ner i skötväskan.

Vad är ditt bästa tips?

Kommentarer
Postat av: Nilla

Men är inte doseraren dyr hos dem?? De har ju rätt saftiga priser... Vi har en från bambino som jag köpte på maxi för en tjuga, ser likadan ut men där är rätt små fack nu när kidsen börjar bli stora och ska ha mer. De är fyllda till max nu för en flaska välling.

2012-01-31 @ 12:47:07
URL: http://motherofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0