Söndag - uppdatering

     2012-01-15 @ 06:36:17
Mannen kom hem i fredagskväll, svärfar blir bättre & bättre (i långsam takt) & vi bor fortfarande i svärföräldrarnas hus. Hemma hos oss var det igår 10 grader... ingen hit direkt. Pannan lagades lite igår och idag ska mannen prova att sätta igång den... så på tisdag kan vi kanske flytta hem igen. Men det går ingen nöd på oss, möjligtvis på mannen som vill strypa tuppen som gal halva natten, jag har vant mig. I natt flyttade vi in lill-prinsens säng i gästrummet och vi har sovit mkt bättre allihopa tror jag. Om han ligger inne hos oss så vaknar jag så fort han rör sig = en gång i halvtimmen. Men inatt har jag varit uppe 2 ggr när han har vaknat på riktigt och skrikit till.

Kommentarer
Postat av: Malin L

Hej vännen! Skönt att allt går i rätt riktning! kram

2012-01-16 @ 10:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0