Fredag - buzzning

     2012-07-06 @ 16:43:06
I snart 4 månader har jag provat på Lovefilm. Genom Buzzador har jag till det ynka priset av 19kr fått hem 4 filmer i månaden direkt i brevlådan. Det hela är mycket enkelt. På lovefilm.se finns massor av film att välja emellan och man lägger upp de filmer man gillar i sin hyrlista. I hyrlista kan man prioritera filmerna 1-3 beroende på vilken film man helst vill se. Jag har bl.a. haft nöjet att se Åsa-Nisse (på mannens begäran), Jägarna 2, Breaking dawn, Black swan, 127 timmar, Water for elephants. Och nu väntar jag hem Sex and the city 2 och The girl with the dragon tattoo. Det finns även möjlighet att streama hem filmerna direkt om man är intresserad av det. Vill du prova på Lovefilm? Registrera dig här så får du en månads kostnadsfri prenumeration med LOVEFiLMs obegränsade paket och får ha 2 skivor hemma samtidigt.

Jag har varit jättenöjd med filmerna jag fått hem och det är så smidigt att de kommer i brevlådan. Nu är det ju sommar och det blir inte så mycket tv-tittande. Men jag skulle mycket väl kunna tänka mig att gå med i lovefilm igen när höstmörkret faller.

Vill du också bli en buzzador och prova på nya saker som du kan prata med dina vänner om? Klicka här så kan du registrera dig.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan, vilken fin blogg. =) Härligt med film, Jag älskar att köpa hem dom. = ) Har halva bokhyllan med nya o gamla filmer. =)

Hoppas du får en bra dag.

2012-07-08 @ 17:25:59
URL: http://www.trollfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0