Onsdag - lediga

     2012-06-06 @ 21:09:40


Älskade hjärtat igår när han tittade på tacktooo Peckooo gaaak (Peters traktor med släp) ute på åkern. Det bästa var ändå när han satt här i soffan och tittade i sin traktorbok och fick upp sidan med john deere-traktorn med halmpressen. Han började direkt prata om Peters traktor med släp och visst såg den exakt likadan ut *smarta unge*



Här försökte jag fånga lill-prinsen och Prinsen i en kram, men kameran var inte så snabb, jag misslyckades 2 ggr. De 2 har verkligen blivit riktiga kompisar på sistone, Prinsen får alltid en massa kramar och han i sin tur kommer och buffar på lill-prinsen för att bli klappad.

Idag har jag hunnit med lite ogräsrensning i trädgårdslandet, nästa år måste vi verkligen markera ut vad vi planterar. Jag har legat på alla fyra och försökt lokalisera plantor mellan allt ogräs, på en plätt hittade jag ingenting... undrans var det har tagit vägen och undrans vad vi planterade där...

Kommentarer
Postat av: Miian

Ohh han börjar bli stor lillkillen.

Stek som är bland det enklaste att göra-sköter ju sig själv :-)

Sen är det ju bland det godaste man kan äta :-)

2012-06-12 @ 20:14:48
URL: http://Sodershojder.wordpress.com
Postat av: Miian

Hej fina!

Hoppas ni mår bra!?

Jag gjorde pizzabullarna efter detta receptet.

http://www.alltommat.se/recept/Pizzabullar-2242

I dom hade jag brynt köttfärs,skinka och champinjoner-och tomatsås och riven ost :)



Kram

2012-06-25 @ 09:50:11
URL: http://Sodershojder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0