Onsdag - VAB

     2012-11-14 @ 10:44:35

Idag kör vi vab här hemma då lill-prinsen har feber och misstänkta prickar. Det går vattkoppor på hans förskola och för exakt 2 veckor sedan insjuknade hans bästis. Det är mycket soffhäng och Piggley Winks, Fåret Shaun & Tinga tinga. Vi har precis ätit kex och druckit mjölk.

Jag är lite rastlös och vill gärna ta tag i mitt lilla projekt om jag påbörjade igårkväll, men jag har tyvärr inte fler saker hemma. Jag får snällt vänta tills jag ska iväg till stan imorgonkväll för att gå på bio med systrarna. Mannen är iväg i Göteborg idag och jag kan ju inte ta med mig lill-prinsen till affären. Så projektet får snällt vänta tills fredag... tråkigt när det kliar i fingrarna och idéerna bubblar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0