Måndag - ny vecka

     2013-03-18 @ 13:38:59

Då var det måndag igen, veckorna bara försvinner. Jag känner att man inte riktigt hinner med, lillan håller på att växa ur stl 56 och Lill-prinsens alla 92 kläder är bortrensade. Jag älskar att rensa och göra plats för nya saker :)

Vad händer annars här på landet? Vi har varit utan vatten igen, dumma minusgrader... borde det inte vara vår nu? Jag har lånat en bok av syster om trots, så nu ska jag läsa in mig på lillans utvecklingssprång och Lill-prinsens trots. I helgen var det 90års kalas för kära farfar, god mat, trevligt sällskap och bingo :). Igår skämde jag bort mig själv med lite kläder från me&i :)


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hittar du fungerande knep i den boken så säg till!! Idag är storasyster billig här hemma... ;)

2013-03-20 @ 16:51:58
URL: http://Http://Motherofalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0