Torsdag - pink lady

     2008-01-17 @ 20:23:52
Målet med dagens promenad var att se ifall det fanns Gloster på något av varuhusen här i stan. Först ut var OBS (jajaja, jag vet att det numera heter Coop, men för mig kommer det alltid att vara OBS), men där fanns inga. Jag gick vidare till Kvantum, där fanns inga Gloster men väl Pink Lady. Läste om dem på nätet innan i veckan och de ska vara som Gloster ungefär, så jag kände att det var värt att prova. Har ätit ett sådant äpple nu ikväll och det gick jättebra. Jag kände bara lite i gommen och svalget, men inte mycket. Jag får sticka dit och handla fler sådana, för det kommer att bli mitt nya kvällssnacks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0