Torsdag - böcker

     2008-05-29 @ 19:22:48
Idag efter jobbet hämtade jag mina böcker som jag beställde för att tag sedan :) Jag var även inom det nyöppnade Systembolaget... nu har även vi en Självbetjäning :) orkade inte kolla så mycket men hittade detta vinet som jag och Skogstösen drack på Valborg. Köpte en liten flaska (25ml)... så ikväll blir det vin och popcorn till finalen av "So you think you can dance" :)

Förresten.... jag funderar på att ha Midsommar här hemma... nån som tycker att det är en bra idé?

Kommentarer
Postat av: miian

Åh nu håller Dylan sommarlov?

såå mysigt för er!

Hoppas du mår bra,nu e helgen här ;)

något mysigt inplanerat??

kram på dej!

2008-05-30 @ 08:15:10
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0