Onsdag - det här saknar jag

     2010-12-15 @ 14:40:00
Då jag fortfarande var gravid skrev jag ett inlägg om vad jag saknade. Nu saknar jag följande:

- mina ringar
ja fortfarande... de är inlämnade för att tas ut för andra gången (första gången blev det för lite). Förhoppningsvis är de perfekta på tisdag idag.

- sova hela natten
nån enstaka natt har jag välsignats med sömn mellan 00 och 06... men nuförtiden är det oftast ett par nappinstoppningar mellan den tiden.

- mina vanliga bhar
just nu är jag mäkta trött på min amningsbh som jag haft på mig dygnet runt i snart 4 månader (med undantag för när den tvättats)

- min fina gravidmage

- vänner som bor långt borta

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

åh vad jag ocks¨å saknar bygel-bh!

2010-12-15 @ 16:47:36
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Madde

och jag saknar oxå min mage;) Konstigt när man har en guldklimp här ute!!

2010-12-15 @ 20:21:14
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0