Mitt 2011 - september-december

     2012-01-10 @ 20:37:29
September - Denna månaden var det bloggtorka. Jag hade fullt upp med att få ihop jobb, hem och familj. Lill-prinsen inskolades på förskolan och det gick jättebra. Min kära pappa fyllde 60 år :)


Oktober - Vi började månaden med att fira Pappsen, väldans trevlig fest :). Jag fyndade barnsaker på loppis och lill-prinsen började på förskolan på riktigt. Hans tänder bara poppade upp och helt plötsligt var de 13st, dessutom fick jag och mannen VABa för första gången. Vi fick besök från norr och det blev mycket bus (för barnen) och tragg (för mammorna). Jag lämnade blod för andra gången och överväger om det blir fler. Mitt hb var dåligt och jag mådde skit. Vi avslutade oktober med inflyttningsfest hos härliga vänner i Lund.


Lill-prinsen busar med Bellis (Storasysterskusinen)


November - Lill-prinsen kom in i en bokläsningsperiod (han har fortfarande inte kommit ur den) och ville läsa böcker HELA tiden :). Jag spenderade en helg med mina snusketörer och laddade massor med energi... och lite vin ;). Jag shoppade även lite. Min rygg sa upp sig och jag blev invalid. Som tur är så har vi fantastiska människor runt oss som gärna hjälper till. Ytterligare VABning med lill-prinsen och jag fyndade fantastiska tallrikar på Borett. Bästa svärmor insisterade på att köpa julstjärnor till mig och de står faktiskt fortfarande :)


Underbara rosa tallrikar :)


December - Hela månaden försvann hur snabbt som helst. Det var en massa jobb med nya förskolan och vi såg inte mycket av mannen.  Jag och svärmor pysslade lite med pepparkaksbak och pepparkakstraktorer.



Vi åkte på maginfluensa helgen innan jul, ingen höjdare och för mig var den seg. Svärfar åkte in på sjukhus innan jul och är fortfarande kvar :(. Jag och lill-prinsen shoppade en gran och den blev väldans fin. Lill-prinsen gick sin sista dag på förskolan och vi firade jul i dagarna 2. Vi fick även besök av mysiga vänner med 5 månaders kille. Jag firade min födelsedag med shopping på stan och kramar av underbara familjemedlemmar. Sista dagen på året spenderade vi med härliga vänner och åt fantastisk mat (och drack mumsigt vin).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0