Måndag - Mitt 2009

     2010-02-08 @ 20:15:31
Vad hände under förra året?

Januari: Året började bra. Vi fick reda på att vi väntade barn. Årets curlingmatch spelades.

Februari:
Bröllopsplanerandet började på allvar, vi var på ett första besök hos Sömmerskan. Lyckan blev inte lång, i mitten av februari fick vi missfall. Jag försvann in i bröllopsplanerande, bl.a. inbjudningskorten

Mars:
 Alla mina inköp gick i bröllopets tecken/färger. Vi åkte vi på roadtrip till Stockholm för att gå på inflyttningsfest/födelsedagsfest. Helt underbart även fast jag körde bil i hufvudstaden :). En snabbvisit som var väldigt uppskattad från min sida. Mars var även månaden då min Tiny förlovade sig :)

April:
Dragéäggen började säljas i affärerna ;) Det var bröllop för hela slanten denna månad. I Lund fixades klänning till Storasyster och i Malmö hittade vi skor till mig. Dessutom hanns det med ett IKEA-besök.

Maj: Det fixades och trixades med bröllopsklänningen. Jag gick tjejmilen med några jobbarkompisar. Jag och Dylan fick möhippa och svensexa på samma dag. Det var en helt fantastisk dag/kväll/natt med underbara flickor.
Helgen efter fick jag en möhippa till av mina arbetskamrater :).



Juni: Denna månad kantades av bröllopsplanering. Det var en hel del som skulle fixas. Vi hade goda vänner vänner över på midsommarfirande. Äntligen var dagen B här, dagen för vårt bröllop :)

Juli: Semestern började på riktigt och även Dylan slutade jobba, på sitt vanliga jobb. Svärföräldrarnas hus började ta form och vi spenderade några veckor i stugan. Jag åkte till Köpenhamn med Skogstöserna och tittade på Britney Spears... en klar favorit efter bröllopet. Det blev en liten minisemester till Halmstad tillsammans med Mitt lilla pucko och Skogstösen. Det blev även ett besök på Tractorpullingen (i september 2010 är det EM)


Augusti:  Vi köpte oss en ny soffa... väldans skön och snygg. Annars hände det inte så mycket denna månad.


September: Minsta lillasystern praoade hos mig, mysigt o ha henne hos mig. Kom igång med lite träning igen *skönt*. Bröllopskorten hämtades från fotografen och håret klipptes av. Patrick Swayze gick bort.

Oktober: Mannen min fyllde år :). Vi hade samkväm med jobbet och bowlade och käkade tacobuffé. Jag fick ett tokryck och åkte till Ullared... jag fick med mig mannen, fastern och storasystern. Jag och Tiny åkte tåg till hufvudstaden och hälsade på Bess *supermysigt*. Storasyster bestämde datum för bröllop. Blev en hel del bröllopsplanerande.

November: Jag började månaden med ett löfte som jag höll hela månaden ut. Löftet var inget godis på vardagarna :). Jag var på utbildning i Malmö, där jag även passade på att ta en lååååångfika med Lindexbruden. Svärföräldrarna flyttade ut ur huset och vi började packa ner våra grejer. Vaccinerade mig mot Svininfluensan. De sista dagarna i november var även de bästa :) Vi fick reda på att vi väntade barn och vi flyttade ut på landet :)

December: Vi var utan internet hela denna månad. Det planerades möhippa och bröllop. Jag var ledig läääänge från jobbet under julen och det var helt underbart eftersom jag mådde skit. Året avslutades med trevligt nyår här hemma med goda vänner.


2010 är vårt år... året då vi blir 3 :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ett attans stort grattis till min fina pussgurka! Kram kram

2010-02-08 @ 21:13:49
URL: http://lomo.webblogg.se/
Postat av: Anna

Grattis!! =) Mamma berättade häromdagen att ni väntade smått...spännande!

Kram

2010-02-09 @ 08:31:46
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/
Postat av: Bess

hoppar, studsar och klappar händer

2010-02-09 @ 10:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0